sandraw73

Fönsterhjälp mysfaktor saknas

sandraw73
6 år sedan

Får inte till fönstret. Det känns inte så ombonat utan lite kallt. Har testat med bruna korgar ist för vita krukor men blev i get bra.

hissgardinerana är helt nya men ger lite kallt uttryck hade vita innan, så måste få in något mysigt i fönstret.


I sängen på andra sidan rummet.

Kommentarer (4)

  • I C
    6 år sedan
    Hej,

    Prova att placera två krukor (byt ut till svarta alt naturfärgade) i ett fönsterparti. Man kan även ställa en palm placerad i en korg på golvet intill fåtöljen.

    Clas olsson har en bygglampa/alt som bilden nedan som du hänger i vardera fönster sektion.
    Ett varmt ljussken är att föredra i ditt fall, vilket skapar en varmare och mysigare känsla.

    Byt gärna ut kudden i fåtöljen samt mattan till en ryamatta. Hoppas dessa småtips kan vara till nytta!
    Lycka till :-)
  • sandraw73
    Författare
    6 år sedan

    Tack skall testa det i fönstret. Mattan är helt ny så den skall inte bytas. Ville ha lite färg här inne. Skall se om det går att sätta upp sådana glödlampor bakom gardinen Tack för tips!

  • I C
    6 år sedan
    Tycker det låter som en god ide och behåll mattan då förstås. Hoppas att du får till det och att det upplevs mysigare i rummet därefter :)
  • mariannese
    6 år sedan

    Jag tycker lampor med gula eller rosa glas eller skärmar ger vackraste skenet och mysigaste stämningen. Vitt sken är kallt.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.