Hjälp! Vilken tavla är snyggast till köket?
Sofie
4 år sedan
senast redigerad:4 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (6)
peakutveckling
4 år sedanRelaterade diskussioner
(Avslutad) TÄVLING: Vinn inredningshjälp värd 10 000 kr!
Kommentarer (114)Oj vilken vinst! :-D Det skulle vara. Jag har en källare som fortfarande efter 20 år ser ut som ett bombnedslag. Det har varit förvaring av allt möjligt genom åren. Aldrig har jag kunnat liksom ens planera. Min dotter och hennes fästman bodde där ett tag med ett helt husnåll i källaren medans dom gjord i ordning sitt hus. Sen flyttar min syster in där efter år av otur, så nu står hennes hushåll där och i samma veva dör min svärmor, och även om man rensar ett bohag så blir det ganska mycket efter som man ge bort eller sälja! Och mitt i allt så finns gubbens verktyg, planker och stuvar från renoveringen av övriga huset. Dessutom var det ridning och egen häst ett tag för våra döttrar. KAOS med andra ord. Jag har en sjukdom som gör att jag inte kan göra så mycket i taget och ibland på flera veckor. Gubben försöker men är absolut INGEN organisatör, mer en liten hamster av skruv och spik ;-) . Jag vet att det kan bli ordning, men som sagt jag vet inte ens vart jag ska börja vart jag ska finna orken. Syster min är också hackig (vilket jävla gäng alltså) och är helt ärlig ingen organisatör alls. Att kunna slippa stressen av att kunna gå ner i källaren och faktiskt hitta det man söker. Vilken dröm!Original färger och dörrar sen 1970. Nej jag tycker inte om det och tyckte inte ens om det när det var 70-tal. ha ha Men de kan jag stå ut med bara det blir ordning.... Se merLUCKA 12: Alcro presentkort på färg (värde 2000 kr)
Kommentarer (139)Kristina Bodén är vinnaren av Alcro Presentkort med kommentaren: "Hej kära jury... min far som snart är 83 har i sommar byggt ett timmerhus på 90 m2. För permanent boende. Storstugan är öppen till takåsarna, ca 6 m. Jag vill hjälpa honom att måla furuväggarna ljusa. Jag skulle måla med alcro timmer nyans hägg! Jag har redan målat köket och två sovrum men storstugan behöver en ljus färg så min far ska slippa bo i en trälåda, hihi." Grattis! Och stort TACK till alla som var med och tävlade, så roligt att läsa om hur ni skulle måla om hemma. Håll utkik efter spännande tävlingar framöver.... Se merLUCKA 16: 'Ögon Kakao' print från Olle Eksell (värt 999 kr)
Kommentarer (102)Lucka 16 har nu utsett en vinnare: Grattis Jeanette Ralbovsky! "Jag skulle placera den i vardagsrummet intill en samling av mindre tavlor och speglar. Något lite större på den väggen hade gjort samlingen komplett."... Se merSlutfinish i vardagsrummet - hjälp!
Kommentarer (18)Hej igen! Så här ser det ut nu, tycker jag lyckats få fram den känsla jag eftersträvat, lite ljus skandinavisk stil. Spegeln är nyinköpt och ska sitta lite lägre, och helt in mot väggen är det tänkt. En större tavla kommer att sitta till v om fönstret. En god vän tyckte jag skulle vända på mattan och vips hände det saker. Nöjer mig med en gardin i bortre fönstret, hoppar över i det andra ( bredvid tvn), vi har en uteplats utanför det fönstret, som "smyckar upp" inifrån. I de stora fönstren hänger nu vita linnegardiner, snyggt och lagom. Har använt mkt växter och grönt... tycker ni det är för mycket..? De vita taklisterna saknas ännu. Vad tycker ni- har ni fler tips och idéer?... Se merVictoria Axlund
4 år sedanSofie
4 år sedantherese_warenfeldt
4 år sedanHome Stories
4 år sedan
Sara Norrman