hanna_boman

Nybörjare behöver hjälp att ta ned tapeter

Hanna Boman
5 år sedan
Jag är nybörjare! ... för det här vad gäller tapeter. Jag vill riva ner tapeter (så småningom i hela lägenheten) men tänkte börja med en mindre yta. Jag har en stam genom hallen som skärmar av inre hall och vardagsrum. Min tanke är att jag ska pryda denna med rött tegel för NY-känsla i min funkislya. Men först måste som sagt tapeterna rivas ned! Har hört talas om verktyg och maskiner som är till bra hjälp. Tapeten verkar inte direkt sitta jättebra - den har släppt i både tak och vid golvlist och repar sig nästan i överlappning vid nästa. Ingen aning om hur länge de suttit, men de ser ut att vara modell 80-tal... Är du proffs? Egenutbildad heminredare? ;-) Hjälp mig!! Se bilder.

Kommentarer (4)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.