chilli05

Ombyggnad av kök/skafferi/badrum/matrum...

chilli05
5 år sedan

Hej!

Vi vet inte hur vi ska gå tillväga när det gäller en större ombyggnation i vårat hus. Vi vill ha hjälp med en helhetslösning där vi får hjälp med ritningar till ett nytt kök/badrum/matrum, rivning och ombyggnad samt inredningshjälp till båda kök o badrum.. Vi kommer bli tvungna att lägga in nytt innertak och nya golv samt nya eldragningar. Vart hittar man en sådan helhetslösning?


Kommentarer (2)

  • Sara Norrman
    5 år sedan

    Hej chilli05!

    Det finns en massa duktiga byggföretag på Houzz som tar helhetsgrepp som ni behöver. Kolla in under den här expertkategorin, där kan du läsa omdömen och titta på projekt som experterna lagt upp, samt skicka meddelande till dem. Och du får gärna lägga upp bilder här så vi får se hur fint det blir;) Sara

  • PRO
    HH Inredning Finsnickeri
    5 år sedan

    Hej

    I och med att det är en helhetslösning ni önskar så får ni undersöka på den ort ni befinner er om företag som har den förmågan. Ni bör inte ta detta på löpande utan ett fast pris. Undersök företagen som ni ämnar välja att de har förmågan att genomföra ert projekt kolla hos skatteverket att de har F-skattebevis och sist men väldigt betydelsefullt ring Kronofogden och fråga om det finns betalningsföreläggande på det företag ni valt.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.