pontus_str_mberg

Inrednings-appar (Android)

Finns det några bra appar för detta ändamål? Jag har provat åtskilliga appar från Google Play, men jag har ännu inte hittat en som håller måttet.

Kommentarer (3)

  • Anna G
    5 år sedan

    Hej Pontus! Exakt vad är det du är ute efter? En med ett verktyg för att kunna inreda ett rum, inspiration, hitta företag att anlita...? Vi har det mesta via Houzz-appen men om du förklarar lite mer vad du är ute efter så ska vi se om jag har något på lut!

  • Pontus Strömberg
    Författare
    5 år sedan
    Hej Anna.

    Jag är ute efter en app där man kan rita upp ett befintligt rum i 2D och 3D, för att sen lägga till inredning och på så sätt kunna titta runt på hur möbler och färg funkar ihop.
  • Anna G
    5 år sedan

    Har du provat Sketch på Houzz? Det fungerar inte för mobil än (men snart!) men för dator och appen för surfplattor (om du har tillgång till något av dem). Där kan du antingen välja ett rum eller ta ett foto av ditt eget rum och lägga till produkter, kommentarer, mått mm i fotot och prova hur inredningen skulle se ut. Du hittar det på din profil! Annars så känner jag personligen inte till någon liknande app, tyvärr.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.