compact living liten etta
Alex Rådeby
2 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (10)
gittan_brorson
2 år sedanÄndrades senast: {last_modified_time}2 år sedanRelaterade diskussioner
(AVSLUTAD TÄVLING) Vinn inredningshjälp värd 10 000 kronor
Kommentarer (147)Hej Anne! Sandra skrev så här: Jag flyttade in i min nya lägenhet i Enskede i höstas och börjar äntligen få allt på plats. Jag hade min vision på hur jag ville ha det men det var lite svårare än jag trodde att nå dit. Det känns som om jag är på rätt väg men jag skulle väldigt gärna ta emot tips från en superduktig stylist som Jesper för att få till det där lilla extra! Jag vill att min lägenhet säger "wow!" Och det klara jag inte helt på egen hand. Välkommen hem till mig! Vi publicerar inte alltid vinnarkommentaren igen för den finns ju trots allt kvar i tråden. Hursomhelst, nu finns en ny tävling där man kan vinna hjälp av Tjejerna ordning och reda som erbjuder hjälp med att organisera hemma för bättre ordning och reda. [Tävla här![(https://www.houzz.se/forum/avslutad-taevling-experthjaelp-att-organisera-hemma-vaerde-10-000-kr-dsvw-vd~3905959) Varmt lycka till dig och alla andra som vill vara med och tävla!... Se merAVSLUTAD TÄVLING. Vinn lyxig kaffemaskin (värd 1699 kr)
Kommentarer (120)Gillat och delat tävlingen och Houzz sida på Facebook. Oftast fikar jag tyvärr mol allena men om tankarna iväg får skena tar jag en kaffe med Madonna musikvärldens första primadonna! Gäller att tänka outside the box The Pop Queen still rocks! Det vore väldans intressant att med henne bli bekant. Trendsättare och stilikon det kommer man inte ifrån. Från 80-tal ända tills detta nu hon utmanat med det som är tabu. Spektakulära shower i kvadrat fullfjädrad stjärna i megaformat. När hon först kom till New York en gång levde hon på popcorn (dans och sång). Åldras nästan inte alls - som ytterst få fräsch som en vit lyxmaskin från OBH. Ventilera Madonnas åsikter över en kopp Java vore att till Heaven twentyfour-seven kunna stava!... Se mer(Avslutad) TÄVLING: Vinn inredningshjälp värd 10 000 kr!
Kommentarer (114)Oj vilken vinst! :-D Det skulle vara. Jag har en källare som fortfarande efter 20 år ser ut som ett bombnedslag. Det har varit förvaring av allt möjligt genom åren. Aldrig har jag kunnat liksom ens planera. Min dotter och hennes fästman bodde där ett tag med ett helt husnåll i källaren medans dom gjord i ordning sitt hus. Sen flyttar min syster in där efter år av otur, så nu står hennes hushåll där och i samma veva dör min svärmor, och även om man rensar ett bohag så blir det ganska mycket efter som man ge bort eller sälja! Och mitt i allt så finns gubbens verktyg, planker och stuvar från renoveringen av övriga huset. Dessutom var det ridning och egen häst ett tag för våra döttrar. KAOS med andra ord. Jag har en sjukdom som gör att jag inte kan göra så mycket i taget och ibland på flera veckor. Gubben försöker men är absolut INGEN organisatör, mer en liten hamster av skruv och spik ;-) . Jag vet att det kan bli ordning, men som sagt jag vet inte ens vart jag ska börja vart jag ska finna orken. Syster min är också hackig (vilket jävla gäng alltså) och är helt ärlig ingen organisatör alls. Att kunna slippa stressen av att kunna gå ner i källaren och faktiskt hitta det man söker. Vilken dröm!Original färger och dörrar sen 1970. Nej jag tycker inte om det och tyckte inte ens om det när det var 70-tal. ha ha Men de kan jag stå ut med bara det blir ordning.... Se merDesperat efter 'säng i vardagsrums-lösning'
Kommentarer (7)Bodde själv tills nyligen i en etta utan sovalkov så jag förstår ditt problem. Du vill inte sova i vardagsrummet, men vill utnyttja hela rummet på dagen. Jag tycker att det är opraktiskt med loftsängar så tycker att du inte ska sätta in det. Men för att skilja av sovdelen kan du sätta upp en draperiskena i tak rakt över rummet ca 40 cm från långsidan på sängen. Draperier i ljust enfärgat linnetyg ända ner till golv, viktigt att de sitter på glid så att det är lätt att dra fram och tillbaka. Kan stå öppet på dagar (uppställningsplats vid huvudändan på din säng) och så drar du för på kvällen/natten när du vill ha ditt "sovrum". Tycker att du kan göra en enkel sänggavel i samma tyg till huvudändan på sängen. Ev måla hela väggen och taket i "sovrummet" som skapas av gardinskenan i en lugn, ganska ljus nyans. Gardiner och sänggaveltyg i samma kulör. Lycka till!... Se merSara Norrman
2 år sedanPhilip Säker
2 år sedanAlex Rådeby
2 år sedanAlex Rådeby
2 år sedanPhilip Säker
2 år sedanAlex Rådeby
2 år sedangittan_brorson
2 år sedanAmbrosi Interiors & Styling
2 år sedan
Tiina Virtanen