webuser_974465283

HJÄLP MIG PIFFA UPP REJÄLT

Houzz-ID: 974465283
22 Juni 2019
senast redigerad:22 Juni 2019

Har ett väldigt stort vardagsrum, och noll talang för allt vad inredning och stil innebär.

Skall ändra om lite så soffa och tv är kvar där dom är, fönsterbräda och gardiner ska bort (ska sätta upp nya gardiner på takskena) FÄRG?? Tanken är vita. Ska göra en egen industriell spegel ovanför soffan där världskartan är just nu. förcaringen som är vid tegelväggen skall flyttas till andra sidan om brasan och var ståendes istället. Där förvaringen är nu ska stå ett lektält.

MEN största dilemmat - färg eller tapet på väggarna?? Ge gärna tips på färg och exakta tapeter för kan NADA!! (Tegelväggen är riktig och inte tapet så kan inte tas bort, däremot skulle det vara snyggt att måla fen i någon färg?

Är endast fast vid att tv och soffa skall vara kvar, allt annat kan egentligen förändras. Bidra gärna med era tips både gällande intredning, färg m.m

Där vild 1 är tagen ifrån är från öppet kök/matplats ca 2-3 meter öppet. Funderar även på om man kanske skulle kunna göra nåt vid öppningen?

Kommentarer (5)

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.