lisbethnagell50

Övergivna barn/ungdomsrum?

lisbethnagell50
3 år sedan

Vad gör man med (2) rum som utflugna ungdommar har lämnat? Någon som har ideer kring vad vi föräldrar kan konvertera dessa till? Vi har i vår stora villa redan 1 kontorsrum och 1 gästerum

Kommentar (1)

  • PRO
    Iodomi AB
    2 år sedan

    Hej Lisbeth! Vilken bra fråga, det är säkert många som tampas med den funderingen när barnen flyttat ut. Beroende så klart på vad era intressen och hobbys är men jag tycker det är trevligt med ett TV eller film rum, då kan ni flytta ut TV från vardagsrummet och ha mer social yta där utan TV. Samt ett bibliotek om ni har intresset för böcker och vill samla era alster där? Många väljer också att göra ett större och lyxigare badrum eller sovrum till sig själva om rummen är i anslutning till ert sovrum.

    Beror också på var rummen är, källare eller vind, och om de har fönster eller inte. Jag har bifogat några bilder som inspiration. Välkommen att kontakta oss på www.iodomi.com om ni vill ha mer hjälp!




Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.