hzdeleted_30105680

Inredningstips till mitt lilla kök

User
3 år sedan

Hej.
Sens jag flyttade till Gbg för studier så har jag inte haft tid att inreda mitt kök. Har i princip bara ställt ett matbord och två stolar där. Jag har en espressomaskin som knappt kommer till användning för den står så olämpligt placerat på matbordet, och matbordet används aldrig eftersom det brukar vara fullt med prylar på det. Jag har ett ganska långsmalt kök och lite plats för matbordet mellan fönstret och kylen, som knappt syns på bilden. Utanför bild löper kyl och städskrubben och sen tar köket slut.

Hade uppskattat lite tips och tankar på hur jag kan inreda för att ha vettiga ytor till att äta på och en plats för min espressomaskin. Sen vet jag heller inte hur jag ska göra med fönstret, om jag ska satsa på gardiner, och isf vad för sorts gardiner? Behövs det ens gardiner? Fönstret är inte placerat mitt på väggen, vilket gör att det inte funkar att ha två gardiner på var sin sida. Dessutom är det en väldigt ful lucka som syns på ena sidan om fönstret på väggen som jag helst hade velat dölja

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.