barajag

Inreda ett avlångt badrum

barajag
förra året

Hej!

Jag ska inreda ett badrum, men har fastnat på hur jag ska tänka för att rummet inte ska se för avlångt och trångt ut och undvika att det mest ser ut som inredningen bara är uppradad längsmed väggarna. Rummet är 2x3,5 meter och har en dörr på ena kortsidan (som leder in till en tvättstuga) och en dörr i motsatt ände av rummet, men på en långsida (denna dörr är den som leder in i badrummet utifrån). Det finns även ett fönster på motsatta långsidan. i övrigt finns ingenting i rummet och jag har full frihet att inreda precis som jag vill.

Det jag vill ha i badrummet är ett handfat, en toalett, en bidé och ett badkar samt ev. en dusch om jag får plats. Som jag ser det så behöver badkaret hamna på en av de långa väggarna, hur kommer jag ifrån att rummet blir trångt och uppfattas som ännu mer avlångt än det är?

Huset är gammalt och min plan är att inreda med en blinkning åt sekelskifte/20-talet då denna del av huset byggdes till.

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.