muhammadshaheryar_ahmad

Konferensplaneringstips för heminredningsdesigners

förra månaden

Hej Houzz-community!

Jag driver webbplatsen Konferensbokarna.se, som fokuserar på konferensplanering och evenemangsorganisation. Jag skulle gärna vilja dela några insikter om hur man kan planera effektiva konferenser för inrednings- och renoveringsproffs. Att skapa en inspirerande miljö är avgörande för att engagera deltagarna och maximera kreativiteten.

Jag ser fram emot att diskutera och utbyta idéer med er!

Bästa hälsningar,
Ulf

Kommentarer (4)

• förra månaden

Bra idé

• PRO
    23 dagar sedan

Hello Houzz Community!

For home interior designers planning a conference, venue choice is essential. Consider Thoresta.se, a Swedish hotel with inspiring historic interiors and natural surroundings. Create an engaging atmosphere with thoughtful decor and lighting, and offer hands-on sessions like design workshops or space tours. Don’t forget to schedule relaxed networking breaks in scenic areas. For more ideas and an ideal venue, visit Thoresta.se!

• PRO
    17 dagar sedan

Hej! Vi är alltid intresserade av att utbyta ideer! Vi skriver en del om detta här: https://www.homestories.se/kontorsinredning men tar gärna input och inspiration. Vi höres!

• PRO
    17 dagar sedan

Kontorsinredning

Här är länken!

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.