sandra_spaseska

Barnrum till 5 åring

Sandra Spaseska
5 år sedan

Sonen på snart 5 år kommer få ett mindre rum vid flytt. Vi har tänkt på loftsäng. Han vill gärna ha sitt tågbord, sitt lego och bilar, han önskar aig även en soffa och ett skrivbord. Många saker på liten yta. Garderob i vänster hörn gör inte saken bättre. Behöver lite tips på hur jag kan möblera men ändå få det inbjudande....så det inte blir sö rörigt. Rummet är inte färdigrenoverat, så andra tips är också välkomna!

Kommentarer (6)

  • Bibbi Menholt
    5 år sedan

    Jättehäftig bäddsoffa som kan göras om till våningssäng lite dyr men det är en soffa som kan placeras i vilket annat rum som helst när grabben inte vill ha den längre och man kan välja egen klädsel

  • Bibbi Menholt
    5 år sedan

    Rekommenderar bord med hjul runt

  • Bibbi Menholt
    5 år sedan

    Bordsskiva längs hela fönsterväggen med 2 stolar och måla en bilbana på skivan eller gör bilbana med hjälp av tejp i olika färger och slingriga vägar osv

  • Houzz-ID: 312642088
    5 månader sedan

    Jag håller med personerna ovan. måla väggarna i ljusa färger, det kommer att göra rummet större och barnet blir gladare, jag rekommenderar grönt. Fundera även på att köpa bra möbler, till exempel en säng, så att barnet kan sova gott. Jag rekommenderar wnm-group.se, jag använder deras möbler och jag är verkligen inte besviken. Min man och jag kommer att köpa en säng till oss från deras hemsida. Hälsningar

  • Mira Bayt
    5 månader sedan

    Vi beställde hyllor för böcker och leksaker till vår son.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.