vicky_karlsson

Garderobsvägg runt fönster med sittbänk under det.

Vicky Karlsson
4 år sedan
senast redigerad:4 år sedan

Ska sätta upp en hel garderobsvägg som totalt är 4,26m i ett rum med ett fönster mitt på. Fönstret är ca 1,45 brett och vet tyvärr inte ännu (tillträde i maj till nya hemmet)höjden upp till fönsterbrädan. Drömmer om en hel vägg med en sittbänk under fönstret. Hade hoppats Ikeas paxgarderober skulle fungerat men de har inga delar som man kan bygga sittbänk av. Finns det andra smarta garderobslösningar eller separata sittbänkar som fungerar med Pax?

Om jag nu ändå ska använda Ikeas, med eller utan sittbänk under fönstret, tror ni 35 cm djupa garderober blir snyggare än 60? Djupet syns ju väl runt fönstret tänker jag.

(Platsbyggt går bort , vi känner inte till hantverkare i nya stan och kostnaden blir för hög.)


Kommentarer (7)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.