silvia_celu

hola se puede armar al exterior

Silvia Celu
8 år sedan
Club sauna NL1919V2 Heat - Spain · Mer info

Kommentarer (2)

  • PRO
    Saunastore Oy
    8 år sedan

    Hello, I will reply in English, I hope it's ok. Do you mean that can it be installed outdoors? The Heat sauna can be modified so that it can be installed outdoors. However, it should be under a roof, such as a terrace or balcony where there is a roof. If not possible, we have a sauna model for outdoors, that is called Deco. We have representatives in Spain that can do installation for you.

    Translated with google:

    Hola, voy a responder en Inglés, espero que sea bien. La sauna Heat puede ser modificado de modo que puede ser instalado al aire libre. Sin embargo, debe estar bajo un techo, como una terraza o balcón donde hay un techo. Si no es posible, tenemos un modelo de sauna para el aire libre, que se llama Deco.
    Tenemos representantes en España que puede hacer la instalación para usted.

  • PRO
    Saunastore Oy
    8 år sedan

    Please contact us at myynti( @ )saunastore.fi

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.