GROHE är världens ledande leverantör av sanitetslösningar och ett globalt varumärke dedikerade till att leverera innovativa produkter till marknaden. Under många årtionden har vi på GROHE varit hängivna till våra varumärkesvärden; teknik, kvalitet, design och hållbarhet. Dessa illustrerar allt vårt engagemang för att skapa fantastiska upplevelser och att leverera "Pure Freude a Wasser". Med produktions-, innovations- och designanläggningar i Tyskland kan vi vara stolta över märket "Made in Germany". Alla våra fabriker använder sig av hög precisionsteknik i produktion för att säkerställa överensstämmelse med den konsekvent höga GROHE-standarden. Därför kan vi hos GROHE försäkra dig om att våra produkter uppfyller de mest kompromisslösa kraven på hantverk och funktionalitet. Under det senaste årtiondet har den framgång som vi uppnått bevisats med mer än 240 design- och innovationspriser samt CSR-priset för det mest hållbara företaget med 1000 + anställda år 2017 från den tyska regeringen. Otaliga exklusiva projekt runt om i världen har installerat GROHE-produkter, vilket visar att GROHE också är det föredragna valet av arkitekter och designers. I 2014 blev GROHE en del av LIXIL Group Corporation, som är ett börsnoterat bolag på Tokyobörsen. LIXIL är världsledande inom sanitetsvaror och är också Japans ledande leverantör av byggmaterial.
Tjänster som tillhandahålls:

Smart Home, Sanitetsprodukter, Leverantörer av sanitetsartiklar

Område för tjänster

Kista, Stockholm

Utmärkelser:

Tysklands Hållbarhetspris, Nomineringar - Special Award Resource Efficiency 2014 - Tysklands mest hållbara LSE 2015 and 2016 2017: CSR-Pris från den tyska regeringen, Vinnare 2017: Fortune Ranking „Change the World“

Plats:GROHE A/S
Kistagången 12
16440
Kista
Sverige
Expertinformation:
Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.