emma_h_rk_nen

Tips till vardagsrum!

Emma Härkönen
5 år sedan
Hej!!

Jag har precis flyttat till en helt ny typ av lägenhet än jag tidigare haft och har fastnat lite på inredningen.. Dels funderar jag på vad jag ska välja för typ av gardiner på ett sånt här fönster? Stång eller skena? Och hur ska jag placera dom?

En annan sak är att det är ett ganska stort vardagsrum/matrum med mycket väggyta så jag inte vet hur jag ska ta tillvara på dom på bästa sätt utan ett för rörigt intryck, har ni några tips?

Och det sista, hur gör man med taklampor och mattor då man har både matbord och vardagsrumsbord så pass nära? Kan man ha lampa/matta över båda och vad hade ni då valt för typer?

Tack på förhand och ni är grymma på att inspirera allihopa!


P.S Mattan är bara tillfällig och jag jobbar på att få min sambo att göra sig av med dom alldeles för stora högtalarna ;)

Kommentarer (3)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.