14 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (39)
- 14 år sedan
- 14 år sedanÄndrades senast: 14 år sedan
Relaterade diskussioner
Skriv en kärleksförklaring till ditt hem!
Kommentarer (6)Jag älskar min läshörna där jag kan slappna av på helger och drömma mig bort. Hörnan består av en gammal sliten fåtölj, en mysig läslampa och en stor bokhylla fullproppad med böcker. Jag älskar att kunna koppla bort sociala medier och stress, och bara försvinna in i en riktigt bra bok. Mitt mål är att en dag kunna ha en läshörna likt den nedan:... Se merTvättmaskin i köket
Kommentarer (3)Hej! Utan att vara expert på området skulle jag kanske tänka på två saker: 1. Torktumlare brukar ofta bli mycket varma, så behöver utrymme för att ej överhättas. 2. Maskiner som dessa rör på sig, även om man har nya kan det förekomma, så var försiktig så den ej står för nära väggar och skåpsluckor. En annan sak att tänka på är ljudet, om ni kommer störas eller är ok med lite brummande i bakgrunden. Lycka till!... Se merEk eller aluminium?
Kommentarer (6)Det är helt riktigt Brålanda Snickerifabrik. Jag har finsnickeri och har lämnat en offert på en nytillverkad dörr men sedan är det ju kunden som beslutar vilken metod som dom finner är bäst.... Se merHjälp med väggklocka till kök!
Kommentarer (4)Tips Köp bägge och låt den ena sitta uppe på väggen i några dagar, sedan testar du den andra på samma sätt. Troligtvis så känner du direkt vilken som som känns bäst för dig. Så gör jag alltid om det är något som jag är osäker på, det brukar alltid fungera om man vill "känna in" vad som känns rätt.... Se mer- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 14 år sedan
- 13 år sedan
- 13 år sedan