daniel_shaw9

Rumsplanering i ett privat hus

Daniel Shaw
9 månader sedan

God eftermiddag!

Jag håller för närvarande på med rumsplanering i mina föräldrars privata hem. Interiören kommer att vara minimalistisk, återhållsam och inte ljus, kommer att kombinera estetik, ergonomi och ge en känsla av komfort. Naturligtvis blev det några misstag i början.... Jag planerade felaktigt och så visade det sig att platsen för sovrummet var för nära korridoren. Som det visade sig är detta mycket svårt och obekvämt.

Jag behöver råd från möbelproffs. Jag letar efter en premiumbutik av hög kvalitet där jag kan köpa en öppen spis. Jag har aldrig köpt förut och är inte kunnig, så alla råd skulle uppskattas.


Jag behöver också råd om luftkonditioneringsapparater. Använde tidigare en bra luftkonditionering från ett svenskt företag, men nu är de ur produktion. Vänligen ge råd om en bra kvalitet till ett rimligt pris.

Kommentarer (4)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.