lizette__

Somriga idéer till vardagsrum/sovrum

Lizette .
förra månaden

Hej hej på er!
Skulle uppskatta om ni kan ge mig lite kritik eller tips på vad jag skulle kunna ändra med mitt vardagsrum och mitt sovrum!✨

Vanligtvis är inte väggen mot tv:en så kal, men bor för tillfället i Italien så har inte möjlighet att ta en ny bild. Men när jag kommer tillbaka till lägenheten är tanken att jag sätter in ett skrivbord i svart glas (har i föräldrarhemmet) mot hörnet eftersom jag är student och skulle behöva den ytan.

Borde jag köpa ett mindre soffbord däremot? Använder det hela tiden, har inte plats för matbord med en sådan stor soffa eller tv som jag har så det är inget alternativ.

Bilden på mitt sovrum är det jag tog inspiration till vardagsrummet från eftersom jag ändå vill att lägenheten ska se enhetlig ut. MEN jag har börjat tröttna.

Skulle vilja ljusa upp det mörka och få in lite ”kallare” toner som blått. Detta för att få en lite mer ”somrig” känsla utan att det blir för mycket färg. Pastellfärger tycker jag om men har verkligen ingen uppfattning om hur jag ska lyckas väva ihop det med resterande..😅

Ha i åtanke att jag jobbar med en studentbudget och att det är en hyresrätt!
Tack tack🩵

Kommentar

    Sponsored

    Reload the page to not see this specific ad anymore

    Fler diskussioner
    Sverige
    Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

    Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.