anna_holmquist26

Bäddar du sängen på morgonen?

Anna Holmquist
8 år sedan


Brown Street, Newtown · Mer info

Det är så snyggt med bäddade sängar, särskilt när de ser ut som på fotot här ovanför. Men själv är jag väldigt slarvig med sängbäddning. Hur gör du - bäddar du eller inte?

Jag bäddar alltid sängen på morgonen
Jag vill men hinner inte alltid bädda sängen på morgonen
Jag bäddar aldrig sängen. Jag har hört att det är bättre för oss allergiker att inte bädda.
Jag bäddar inte sängen.
Annat...

Kommentarer (5)

  • Jelena Todorovic
    8 år sedan

    Jag bäddar alltid min sida av sängen, men min pojkvän är inte lika noga när han går upp senare. Det ser rätt roligt ut när jag kommer hem efter jobbet och ena sidan är rak och fin och andra stökig.

  • lndmalm
    8 år sedan

    Jag passar på att vädra sängen under dagen men annars lägger jag bara ut täcket slätt, 5 sek klart. Vet inte om det räknas som att bädda men har inte överkast eller andra kuddar att lägga över.


  • Charlotte Gunnarsson
    8 år sedan

    Allting för mig handlar om hur välstädad resten av lägenheten är. När jag bodde i Stockholm, i en väldigt städad lägenhet, var sängen nästan alltid i oklanderligt skick. I en hyresrätt i London med en flytt inom räckhåll är ambitionerna väldigt låga...

  • PRO
    Matilda Alehke Gunnarsson
    8 år sedan

    Jag bäddar alltid sängen på morgonen, känns som jag missat något när jag lämnar huset annars. Försöker vädra lite medan jag äter frukost och gör mig iordning, men sen bäddas det.

  • Jessica Dinkel
    8 år sedan

    Jag bäddar aldrig sängen. Äger inte ens ett överkast. Lägger ibland ut täcket slätt däremot.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.