anna_38

Var hittar jag smarta torkställningen?

Lisen Karlsson
8 år sedan

Jag håller på att fixa i vår tvättstuga och skulle vilja hänga upp en sådan där smart torkställning som finns på bilden. Vet du var jag kan hitta en sån eller liknande?


Garden Hills Residence · Mer info

Kommentar (1)

  • Hilla Duka
    8 år sedan

    Åh, jag har också sett längtande på de där! Visade min man som började skratta - tydligen är de HUR ENKLA SOM HELST att göra själv - köp ram på Clas Olsson, och rundstav, finns antingen också där, eller Bauhaus. Sen mäter du helt enkelt ut hur många rader du vill ha - på bilden har de fyra rader per ram, och skruvar fast med vanlig skruv! Det som tar längst tid är att måla dem, men du kan lugnt göra fyra stycken på en eftermiddag :) Ber om ursäkt för inga bilder, tänkte inte på det då...

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.