sophie12344

Helkaklat kök?

Sophie I
8 år sedan

Vad tycker ni om att ha helkaklade väggar i köket? Ger det för mycket storköks/badrums-känsla eller är det snyggt?

Elle Decoration · Mer info

?

Kommentarer (9)

  • helenewennerstrom
    8 år sedan

    Jag tycker det lätta kan bli lite kalt

  • Anna Holmquist
    8 år sedan

    Supersnyggt tycker jag!!!

  • PRO
    Marias Inredning
    8 år sedan

    Jättesnyggt, och dessutom enkelt att hålla rent!

  • mariannese
    8 år sedan

    Gillar inte, påminner för mycket om när jag jobbade i köket på Abisko turiststation. Men visst var det kul att spola väggarna med vattenslang efter säsongen.

  • Sophie I
    Författare
    8 år sedan

    Jag gillar verkligen din bild Kristoffer, men håller med dig Mariannese att det lätt kan påminna om storkök och bli för "industriellt"!

  • Kerstin Häman
    8 år sedan
    Gillar delvis kakling. Hemma har vi fortsatt kakla väggen vid diskmaskinen, ovanför/kring fläktkåpan och på motsatt vägg med vitrinskåp/öppna hyllor.
    Det händer så otroligt mycket nu när det gäller kakeldesign. Nya och gamla stilar, färger, former och mönster. Långt från det gamla vita standard 15*15.
    Problemet stavas nog hellre ekonomi, det är mycket billigare att tapetsera själv på de ytor som inte måste vara fuktsäkrade!! Ska snart själv byta ut mitt gamla vita mot grått fiskbensmönstrat.
    Personligen älskar jag allt kakel inspirerat av Marrakech men tror inte på det på alltför stora ytor (förrutom golv). Det kan helt enkelt bli för mycket av det goda! =)
  • Stephanie Edevåg
    8 år sedan

    Mycket fin, rent, men skulle behöva lite värma inslag av...

  • PRO
    DesignWork
    8 år sedan

    Snyggt !

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.