elvira_dahl

Industrial style - ja eller nej?

Elvira Dahlgren
8 år sedan

Loft Apartment Notting Hill · Mer info

Funderar att göra om vårt kök och är lite trött på den vita, skandinaviska stilen som de flesta har :) Ska man våga köra den industriella stilen eller tror ni att det kommer bli svårt att sälja lägenheten sen? Snälla gilla eller ogilla så jag ser vad majoriteten tycker!

Gillar
Ogillar

Kommentarer (9)

  • Carl Palmquist
    8 år sedan

    Tror den har tagit över en del och kommer att stanna så kör på den!! :)

  • Sophie I
    8 år sedan

    Tycker man kan ha lite detaljer som är industriella bara, annars blir det lätt lite "rått"!

  • Elvira Dahlgren
    Författare
    8 år sedan

    Det är sant ... kanske bra att köra lite blandat? Som på bilden ovan.

  • PRO
    Martina Kärrberg Design
    8 år sedan

    Älskar industristilen


  • PRO
    2700kelvin, smart belysning
    8 år sedan

    Gillar frågeställningen, som inte är helt enkel. Självklart påverkas vi av trenderna, och vid en kostsam renovering bör man nog fundera på om stilen håller även om ett par år. Grundinredningen på bilden kan utvecklas till vilken stil som helst tycker jag. Accessoarer, som matplatsen, textiler och lampor kan enkelt ändras och simsalabim har man en "stil" i rummet. Lycka till :-D

    Elvira Dahlgren thanked 2700kelvin, smart belysning
  • PRO
    Edsvikens Inredning
    8 år sedan

    Jag tycker att det viktiga är att det är din stil du inreder med, att den bli personlig och genomtänkt. Då kommer det också gå att sälja in hos andra.

  • PRO
    Plisséexperten AB
    8 år sedan

    Det ser fint ut, gillar industriell design!

  • PRO
    User
    8 år sedan

    När vi skulle sälja huset förra året läste jag på om vad som gäller när man säljer. Då gällde att det viktigaste när man ska sälja är läget, läget och läget. Sedan kommer att man ska ha samma stil i alla rum så att det inte känns rörigt när potentiella köpare kommer på besök. Frågan från mig är: vilken stil har ni i resten av lägenheten och planerar ni att göra om där också?

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.