antoniawiklund

Presenter som växer med tiden?

A
7 år sedan
senast redigerad:7 år sedan

Student- och konfirmationstiden närmar sig och det fick mig att börja fundera på presenter och hur vår smak ändras över tid. Har ni fått något som ni först inte tyckt om men med tiden kommit att älska? Eller tvärtom? Kan ni inte berätta vad i så fall?

Holmegaard Sideboard Deko · Mer info

Kommentarer (2)

  • mariannese
    7 år sedan

    Jag fick en marmeladburk i porslin i studentpresent av min hyresvärdinna. Då tyckte jag så illa om den att jag gjorde mig av med den nästan genast. Nu tror jag att jag skulle gilla den. Minns precis hur den såg ut. Blekgult, lätt räfflat porslin, ungefär som Swedish Grace, med ett mörkrött körsbär som knopp på locket.

    A thanked mariannese
  • PRO
    User
    7 år sedan

    När jag och maken flyttade ihop var det flera av hans saker som jag inte tyckte om. Han hade en hylla som jag tyckte var väldigt opraktisk, en vägghylla med tre plan och inga täkts sidor så det skulle komma in mycket damm. Den ska bort sa jag och han gick med på att ge bort den till en av mina kompisar. Hon blev lite chockad men väldigt glad. 10 år senare förstod jag att det var en Stringhylla! Och numera älskar jag Stringhyllorna.

    A thanked User
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.