rumfordig

bidé succe eller en dålig idé

Rum för dig
7 år sedan
senast redigerad:7 år sedan

Vi är igång att renovera ett badrum som inte renoverats på 30 år. Ett badrum med en charmig men dock gammal bidé. Vad säger ni? Bidé - succé eller en dålig idé?

Kommentarer (27)

  • Kristoffer Hellkvist
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Succé! Osvenskt men bra att ha, smart kombo på denna bild

    Parallel to the sea · Mer info

  • Pysselgumman
    7 år sedan

    Är ingen fantast av bidéer. Vet knappt hur man använder dem om jag ska vara ärlig.

  • mariannese
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Alla franska hotell hade bidé förr och jag hade gärna installerat en när vi gjorde om duschrummet men det fanns inte plats. Jag skulle även ha den för att tvätta fötterna.

  • Elvira Dahlgren
    7 år sedan

    Tycker den där på bilden ser lite ofräsch ut ... Vi har en bidé hemma som är ganska snygg men som används mest för pedikyr eller när jag kommer hem med kalla fötter :)

  • Sara Norrman
    7 år sedan

    Min mormor hade en, där badade mina Barbies ofta!

  • Lisen Karlsson
    7 år sedan

    Jag tycker att bidéer känns mycket otrevliga. Har jättesvårt för dem och vill absolut råda er att ta bort den.

  • PRO
    Victrix inredarna
    7 år sedan

    Hur håller man brallorna torra efter bideanvändande? ;)

  • Sara Norrman
    7 år sedan

    Victrix, antar att man tar av dem först;)?? Väldigt underligt när man tänker efter...

  • PRO
    Victrix inredarna
    7 år sedan

    Sara Norrman, Känns krångligt. ;) Vi får väl se hur det blir med Bidéen i framtiden...

  • A
    7 år sedan

    Njeaa... dålig idé med bidé!

  • Heidi Allen
    7 år sedan

    Mina föräldrar och farföräldrar brukade ha en - tyckte den var bra för pedikyr men skulle aldrig skaffa mig en till vårt badrum ... tar bara onödig plats!

  • Kasper Iversen
    7 år sedan

    Det er mere nostalgisk end praktisk. Jeg tror ikke, der er nogen i Danmark, der får installeret bidé i dag – og alle, der får renoveret deres badeværelser, skiller sig af med det gamle bidé, hvis de har sådan et.

  • Sanne Kragelund
    7 år sedan

    Jeg synes helt klart, at det er bedre at bruge pladsen på nogle gode opbevaringsløsninger i stedet for – det mangler man ofte på badeværelset!

  • Anna G
    7 år sedan

    Nja, inget för mig! Tycker varken det är snyggt eller praktiskt.

  • Sara Wallgren
    7 år sedan

    min mormor och morfar hade en som jag brukade bada mina dockor i, men jag skulle nog inte vilja ha en för det riktiga användningsområdet så att säga :)

  • PRO
    avloppab
    7 år sedan

    Håller med de tidigare talarna: bidéer känns passé. Om de ska överleva borde de designen definitivt uppdateras. Gissar att de ser likadana ut idag som för 75 år sedan.

  • Amanda Strömberg
    7 år sedan

    Är inget fan av bidéer. Tycker utrymmet kan användas till något snyggare och mer funktionellt.

  • Anna Maj Madsen
    7 år sedan

    Jeg tror heller aldrig jeg har forstået den fulde funktion så jeg vil helt klar bruge pladsen på noget andet !

  • Malthe Winther Kühn
    7 år sedan

    Enligt mig tar det upp onödig plats

  • Minna Torstensson
    7 år sedan

    Jag hade tackat nej till en. Inte så vackra eller användbara.

  • Sara Norrman
    7 år sedan

    Sarah Wallgren, kul att dina dockor hade samma badkar som mina;)

  • lena_l_ljunggren
    7 år sedan
    Vi har bide i vårt hus, hade också i vårt gamla skulle aldrig vilja vara utan den.
  • Nytt Hem
    7 år sedan
    Bättre att skaffa Japansk toa med inbyggd underspolning
  • PRO
    User
    7 år sedan

    Ofräscht för att tvätta underlivet om det är det folk insinuerar, men helt ok för fotbad, pedikyr och raka benen antar jag, eller då kanske det blir stopp?

  • Marcus Hartwall
    7 år sedan

    Vi hade en bidé i mitt familjehem. Ingen använde någonsin den. Finns bättre sätt att använda utrymmet!

  • Marcus Hartwall
    7 år sedan

    Riktigt kul att se bidén i Rum för Dig igår!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.