Bästa sommardrycken?

Henrik Berg
2 Juni 2016

Hallå!

Ska ha grillkväll i helgen med d fina vädret och vill gärna ha tips på bra svalkande sommardrycker att bjuda på. vad är er bästa sommardrink, trist bara med öl liksom.

Family friendly outdoor living · Mer info

Kommentarer (13)

• Fanny B

Hej Henrik! Mitt tips är att om du har en fin drinkvagn, så kan du rulla ut den på verandan och låta dina gäster blanda sina egna drinkar! Kan vara både alkoholfritt och alkoholhaltiga drinkar :) Min favorit är roliga fruktbål!

• Fanny B

Typ som denna ;)

Toronto Loft · Mer info

• mariannese

Vi har alltid Pimm's som sommardrink. Barn och ungdomar får Trocadero som har nästan samma färg och med jordgubbar, gurkskivor och citron i glasen blir alla lika nöjda.

• PRO
    LINDELLS BYGG.SE

Rabarberdrink är en läskande god fördrink till sommarens trädgårdsfest. :-)

• PRO
    Snickarbacken 7

Prova Swedish Tonic! Det blir aldrig fel med en svalkande G&T

• PRO
  • PRO
    Brittiska Handelskompaniet

Gin & Tonic med en grapefruktskiva istället för citron!

• PRO
  • Carl Palmquist

Mousserande + fläderkoncentrat + mynta är mycket fräsch fördrink på sommaren. Vill man spice it up kan man toppa den med lite gin.

• Henrik Berg

Man tackar för alla förslag!! idag blir det ju snaps men det bjuds nog på fler tillfällen under sommaren och då får man ju passa på att prova alla....kul! gla midsommar på er

• Ingrid Boström

Godaste sommar drinken bjöd min dotter på till midsommar. O.P med brännhults citronjuice. Lite is i med en dillkvist? Super läskande faktiskt....

• PRO
    Tak-renovering i Skåne

Vatten, vatten vatten!:)

• PRO
    Green Wood AB

Just d vatten!

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.