millabergh86

Casting Inredningsdesigner

Milla Bergh
7 år sedan

Hej!

Milla heter jag och gör ett castingjobb för Acne Film som är baserat i Stockholm.

Vi är ute efter en härlig, kanske nybliven/ hungrig, gärna kvinnlig, inredningsdesigner som med kreativa lösningar och en spontan personlighet kan fungera lite som en programledare för en web-serie/content/reklam vi ska göra för en känd internet-leverantör.

Det går ut på att ett team; på en inredningsdesigner, en expert från kunden(internetbolaget) och ett par flytthjälpar hjälper familjer att flytta och sen hitta smarta lösningar i det nya hemmet.

Brådskande casting. Jag tar emot castingvideos hela denna vecka, men behöver ansökan snarast.
Maila millabergh86@gmail.com med intresseanmälan och bild på dig för mer info samt instruktioner om hur du ansöker.

Inspelning i höst, Stockholm. Arvode finns.

Så tacksam för svar :)

//Milla Bergh



Kommentar

    Sponsored

    Reload the page to not see this specific ad anymore

    Sverige
    Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

    Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.