Tips för ett mysigare sovrum?
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (7)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Styling av generös charmig tvåa
Kommentarer (13)Tack snälla! Vi kände också att det blev ett riktigt lyft. Anki21, mitt bästa tips att få till det är att tänka helhet redan från att tanken slår dig, att "nu ska jag göra om". Istället för att köpa lite här och lite där, skapa dig en moodboard för att få kontroll på hur du vill att förändringen ska se ut när den är klar :)... Se merSovrum före/efter
Kommentarer (2)....men hade gärna sett fotot ur samma vinkel ...ser ju ut som två helt olika rum på detta sätt... Se merSovrum: Vad fattas?
Kommentarer (19)Jag hade valt en greige (grå-beige) nyans. Köp provburkar med nyanser du gillar och provmåla på väggen. Då ser du hur färgen ändras beroende på vilken tid på dagen det är och hur solen står. Avlastningsbordet med ben/stomme mässing för att ta upp metallen i era sänglampor och benen på sittpallen. Ett med stomme i svart hade också varit snyggt för att få lite kontrast. Ett smalt avlastningsbord kan ju funka som sminkbord också. Gillar du marmor kan du ju ställa en marmorbricka med parfymer, eller varför inte en lampfot i marmor. Väljer du ett i svart kan du ju ta upp mässingen i andra detaljer utan att det känns för mycket. Lycka till!... Se merPlanritning hus
Kommentarer (4)Frida Boströms skiss 2 ser lovande ut, det är kanske något i den stilen ni skall sikta på i framtiden. Också ev förändra tvättstugan så att det nuvarande lilla sovrummet kan bli fullstort och man fortfarande kan ha ett allrum med fönster på övervåningen. Antingen som det nuvarande eller där de två små sovrummen är idag. Eftersom huset är så nyrenoverat är väl idén om att använda ett av smårummen som förvaring bra tillsvidare och samtidigt bygga en till förvaring under snedtaket där Frida skrivit Bad /klk2. (Bad blir troligen svårt att få till där pga avlopp, bättre i framtiden förbättra de våtrum som redan finns.)... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner

Minna Torstensson