camilla_nordgren

Behöver färghjälp

Camilla N
6 år sedan
senast redigerad:6 år sedan


Hej!

Skulle behöva förslag och idéer till vårt biljardrum. Som ni ser på bilden är det tapetserat med en smaragdgrön/skogsgrön ton med små medaljonger i guld. Vi har satt upp en svart tavellist längs väggen med dörren på bilden. Men sedan har vi inte kommit så mycket längre.


Jag skulle vilja ha förslag på färger för ny matta o gardiner. Funderar även på att "klä in" biljardbordets ram med dekorplast, antingen i mönster av mörkt trä eller ljus marmor. Jag är händig o van att plasta men osäker på om detta blir för mycket jobb.


Vad säger ni mer erfarna? :)

Kommentarer (2)

  • Sara Norrman
    6 år sedan

    Hej! Tror det skulle bli fint att plocka upp guldtonen i tapeterna på något sätt, kanske i mattan eller i 3 mässingslampor över biljardbordet?

    Bespoke New Basement Kitchen, Kingston, London · Mer info

  • PRO
    Lina Liljefors
    6 år sedan

    Hej, komplettera med en större matta som täcker golvet och som tar upp färgerna från tapeten och biljardbordet. Komplettera öven med kanske ett par sammetsgardiner. Hör gärna av dig om du vill ha mer hjälp.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.