Vitt, grått och svart.
Pontus Strömberg
4 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (15)
Pontus Strömberg
4 år sedanRelaterade diskussioner
Färg i taket?
Kommentarer (3)Helt klart vitt och grön-grå!... Se merStyling - före och efter :)
Kommentarer (101)Lik som en svart vitt bild. Fattas färg!... Se merEk, ek och ek...
Kommentarer (14)Hej Tiina! Ett tips för att bryta av - men samtidigt behålla det fina ekbordet du förklarat att du har - är att enbart byta ut benen. Välj en klar & härlig färg så blir det ett tydligt avbrott i all ek varpå bordsskivan och golvet inte smälter ihop lika tydligt! Känner du till företaget "Pretty Pegs"? De har massa olika bordsben att inspireras av så spana in deras sida här på Houzz då de har en kategori för just köket/matsalen! Lycka till!... Se merBehöver idé och färghjälp!
Kommentarer (7)Åh, jag älskar färgen på luckorna mot elementet och fönstret! Däremot blir det en nyans för mkt med kaklet - skulle sätta nåt vitt, eller möjligen schackrutigt där, allt beror ju på vilken budget du har. Fräscha upp luckorna med nya beslag. Gardinen får definitivt flytta på sig också. Sen skulle jag snygga till alla accessoarer, så att allt hålls ihop med 1-2 accentfärger, kanske gult och vitt om du gillar lika bjärta färger som det gröna? Alltså att ha allt som står framme i de färgerna; bestickställ, tvålpump, diskborste etc. Samma gäller för gardin och handdukar osv. På golvet skulle jag ha trasmattor eller plastmattor. Sprutlackering av luckor är verkligen en ekonomisk lösning, om de i övrigt är i bra skick. För färginspiration gillar jag Margretheskålarna:... Se merPontus Strömberg
4 år sedanTiina Virtanen
4 år sedanPontus Strömberg
4 år sedanHomestyleväst
4 år sedanHomestyleväst
4 år sedanBy Cazandra
4 år sedanBy Cazandra
4 år sedanHome Stories
4 år sedanHome Stories