tmsafranek

Matstolar till 230 x 120 cm bord

Tom Safranek
4 år sedan

Söker matstolar, enkel, modern styl och helst i björk eller annan ljust träslag.

Kommentarer (7)

  • Sara Norrman
    4 år sedan

    Hej Tom! Vilken budget har du? Finns ju så mycket vackra möbelklassiker, en Wegner eller kanske en Carl Malmsten. Fast även massa moderna varianter förstås!

  • Sara Norrman
    4 år sedan

    Om du kan lägga upp en bild på ditt bord är det lättare att matcha stilen tror jag!

  • Tom Safranek
    Författare
    4 år sedan

    Jag gillar Alvar Aalto stolar men de är nog för dyra för vardaglig bruk med barn... Generellt, söker enkla funkis former.

  • Tom Safranek
    Författare
    4 år sedan

    Min budget? 1500 SEK / st. Jag behöver 6 helst 8 stolar. Det som skulle få mig att ändra på min budget något är modell 611, Alvar Aalto, Artek. Jag kan tänka mig beggagnad eller något åt det här hållet eller tacksam om du kan föreslå något annat.

  • Paula P
    4 år sedan

    Har hittat dessa som finns på rea på homeroom.sw

  • Paula P
    4 år sedan

    Oops homeroom.se inte sw

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.