emmsenj

Vilken tapet passar i vårt sovrum?

Hej! Vi har flyttat till hus och ska nu tapetsera sovrummet i någon härlig rogivande variant :) Har någon tips om vad som skulle kunna passa här? Grå säng och sänggavel, vita möbler med svarta knoppar, vita väggar i nuläget och snedtak med ett fönster.


Jag är både inne på något småblommigt / småväxtigt, men isf inte för romantiskt eller sött. Gillar nocturne från Boråstapeter mycket men osäker på nyans. Vi har också varit inne på en mer industriell betong-look-tapet. Vill inte att det ska bli för mörkt mot sänggaveln men samtidigt ombonat och mysigt, utan att det blir gulligt som sagt. Kommer byta överkast framöver och även kanske ha sängkappa. Handtagen på garderoberna kommer bli svarta och ev kommer garderoberna målas eller också tapetseras. Vi har även växt och ljusstakar i fönstret sen bilden togs.






Några tips? Sovrummet ligger på övervåningen där alla övriga rum (gästrum, hall och badrum) i nuläget är vita, förutom barnrummet som är målat i English mist av Flügger.

Kommentar (1)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.