modotma

interior design for a glass balcony

modotma
förra året

I have an glassed balcony (5x6 m2) to be furnished. I appreciate any tips on full carpets, furniture and flowers etc

Kommentar (1)

  • PRO
    Svadia heminredning
    förra året

    Att inreda en inglasad balkong kan vara ett bra sätt att lägga till ett extra funktionellt och attraktivt utrymme till ditt hem. Här är några tips på hur du möblerar din inglasade balkong:


    Välj en hel matta: En hel matta kan tillföra värme och textur till din balkong samtidigt som den skapar en mysig och inbjudande atmosfär. Leta efter en matta som kan användas utomhus och som är lätt att rengöra.


    Tänk på möblerna: När du väljer möbler till din inglasade balkong, prioritera komfort och funktionalitet. Du kan överväga en soffa eller solstol, ett litet matbord och stolar, eller till och med en hängmatta beroende på storleken på din balkong. Utemöbler i rotting, rotting och metall är utmärkta val.


    Håll det enkelt: Undvik att överfulla din balkong med för många föremål. Håll dig till en enkel och ren design för att skapa en avkopplande atmosfär. Försök att införliva färger som matchar den övergripande designen av ditt hem.


    Lägg till en aromlampa: Ett annat bra sätt att förbättra atmosfären på din inglasade balkong är att lägga till en aroma diffuser. Aromalampor kan bidra till att skapa en avkopplande och inbjudande atmosfär genom att sprida eteriska oljor. Välj en lampa som kompletterar din balkongs övergripande design och välj dofter som matchar ditt humör och dina preferenser.


    Belysning: Överväg att lägga till belysning som kan användas på kvällarna. Soldrivna LED-lampor är idealiska och kräver inga kablar.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.