crystall_shy

eliminering av kortslutning

Endy Endy
8 månader sedan

God eftermiddag

Jag har nyligen flyttat in i en ny lägenhet men har stött på ett sådant problem som en elektrisk kortslutning.

Jag har absolut ingen kunskap om det och vet inte vad jag ska göra. Jag inser att jag måste ringa en elektriker eftersom jag kan lukta en lätt lukt av brinnande och det finns inget ljus.

Vem vet vad jag ska göra?

Kommentarer (2)

  • Marcia Lewis
    8 månader sedan

    Det är bättre att inte ta några risker och att inte ge sig in i det själv)))) Ring så snart som möjligt en elektriker endast från ett pålitligt företag som snabbt och effektivt kommer att göra allt. För framtiden för att förhindra kortslutning är det bättre att inte ansluta samtidigt till nätverket flera kraftfulla elektriska apparater och 2 gånger om året för att utföra diagnos av elektriska ledningar som ringer en mästare med ett specialverktyg.

    Jag råder dig att kontakta här elektriker hägersten)

    Jag använde deras tjänster när jag installerade eluttag. Förresten, deras priser är mycket billiga med tanke på deras elektrikers professionalism och kvalifikationer

  • Noah Sanders
    8 månader sedan

    Ett privat hus är svårast att städa upp från början, så var stark och ha tålamod

    Det är bättre att kontakta proffs och vägleda processen än att göra allt det fysiska arbetet själv.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.