Hej! Jag hade ställt sängen ner i hörnet till vänster. Inred med stora kuddar och snyggt överkast så det funkar som en soffa dagtid. Sedan hade jag ställt ett litet matsalsbord på höger sida i mitten med några snygga pinnstolar, typ som i bilden nedan, som också då kan funka som skrivbord - gärna med några lådor att förvara bestick/servetter/pennor etc i :) Lycka till!
Åh, grattis till ditt nya hem, så spännande! Har du några mått och tankar om vilka funktioner som du vill prioritera i lägenheten? Hjälper dig gärna med ett möbleringsförslag hur du på ett smart och snyggt sätt kan få ut max av dina fina kvadratmeter Och dessutom få till den där underbara känslan av att komma hem.
Vad har du för takhöjd? Jag funderar på om du skulle kunna ha en loftsäng? En platsbygd loftsäng är snyggt och smart i små lägenheter tycker jag. Sedan skulle jag prioritera en skön soffa och ett rejält matbord så att du kan bjuda hem gäster. Lycka till!
Vad sägs om att sätta sängen mitt på väggen till vänster. Sätt sedan en avdelare/bokhylla vid fotändan med tv på och soffan på motsatta vägg. Ett litet matbord kanske får plats vid fönstret?! Lycka till!
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies
Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.
helenewennerstrom
Studio In
Relaterade diskussioner
Styling liten etta, före & efter
Q
Hur jag ska inreda mot detta golv?!
Q
Inreda vardagsrum
Q
förändra, renovera, fixa min etta,
Q
Anki21