Inreda en etta

Fanny Bäck
4 Oktober 2015

Har precis förvärt denna lilla pärla till lägenhet och tar tacksamt emot alla tips som ges om hur man bäst inreder här.

Vill undvika bäddsoffa till varje pris och istället ha en ordentlig säng, minst 140 bred...

Det ni...! Tacksam för råd.

Kommentarer (5)
  • helenewennerstrom

Hej! Jag hade ställt sängen ner i hörnet till vänster. Inred med stora kuddar och snyggt överkast så det funkar som en soffa dagtid. Sedan hade jag ställt ett litet matsalsbord på höger sida i mitten med några snygga pinnstolar, typ som i bilden nedan, som också då kan funka som skrivbord - gärna med några lådor att förvara bestick/servetter/pennor etc i :) Lycka till!

Inredning privata hem · Mer info

• PRO
    Studio In

Åh, grattis till ditt nya hem, så spännande! Har du några mått och tankar om vilka funktioner som du vill prioritera i lägenheten? Hjälper dig gärna med ett möbleringsförslag hur du på ett smart och snyggt sätt kan få ut max av dina fina kvadratmeter Och dessutom få till den där underbara känslan av att komma hem.

Maila oss!

perfectionmakesmeyawn@gmail.com

mvh

Atta Ring

• Anki21

Vad har du för takhöjd? Jag funderar på om du skulle kunna ha en loftsäng? En platsbygd loftsäng är snyggt och smart i små lägenheter tycker jag. Sedan skulle jag prioritera en skön soffa och ett rejält matbord så att du kan bjuda hem gäster. Lycka till!

• Sara Norrman

Kolla in den här fantastiska lösningen med sängen!

Tomtrick · Mer info

• Carola Bernet

Vad sägs om att sätta sängen mitt på väggen till vänster. Sätt sedan en avdelare/bokhylla vid fotändan med tv på och soffan på motsatta vägg. Ett litet matbord kanske får plats vid fönstret?! Lycka till!

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.