saranorrman

Stänger du av duschen när du tvättar håret?

8 år sedan

I Sverige är ju vatten knappast en bristvara, men på många andra ställen i världen är vattenkonsumtion ett stort problem. Hjälp oss skriva en internationell artikel om vilka tips du har för att spara på vatten, och berätta gärna om du oroar dig för att slösa.

Villa Bergman- Werntoft · Mer info

Kommentarer (2)

  • 8 år sedan

    Alltid! Jag tänkte alltid på hur mycket vatten jag använder. Jag diskar aldrig disken under rinnande vatten t.ex. Undviker även att slänga t.ex. "papperstussar" i toan i onödan så jag måste spola, utan slänger det som sig bör i papperskorgen!

    Sara Norrman thanked helenewennerstrom
  • 8 år sedan

    Jag tänker också mycket på det. Stänger av vattnet när jag schamponerar och gör som Helene. Däremot kämpar jag för att få övriga familjen att göra på samma sätt.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.