Vad kostar det att anlita en inredare?
Stina5
7 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (7)
Caroline Ek Design
7 år sedanRelaterade diskussioner
Knep för att öka intresset vid lägenhetsförsäljning?
Kommentarer (8)Hej Stina! Kul att du verkar gilla projektet på Polhemsgatan! :) För att optimera en lägenhetsförsäljning skulle jag säga att det absolut viktigaste är att maximera lägenhetens potential utifrån dess givna förutsättningar. Att hålla rent och fräscht är som du skriver givetvis en självklarhet. Om man inte vill eller kan anlita en stylist tycker jag ändå att man ska försöka ta kontakt med en vän eller motsvarande som har ett genuint inredningsintresse. Ett annat tips är att söka efter inspiration. Gå in på bloggar (eller min Houzz-profil) eller köp några inredningsmagasin och försök hitta gemensamma nämnare. Har du anlitat en mäklare har han eller hon säkert några tips att ge. Jag tycker man ska försöka hålla det relativt undanplockat och rent från personliga saker. Det är av yttersta vikt att spekulanterna som besöker visningen kan se sig själva bo i lägenheten och för många saker tenderar att försvåra den processen. Ansträng dig för att visa ytor och försök lyfta fram det som du själv gillar med bostaden. Jobba mycket med gröna växter och kanske lite snittblommor till visningen; det harmoniserar väl med det i övrigt undanplockade och skapar en harmoniserande helhet. Lycka till! Mvh Jesper Laursen Scandinavian Homes... Se merHur vanligt är det att arkitekter jobbar nationellt?
Kommentarer (1)Bra om man finns i närheten av projektet men viktigt att kolla t ex hemsida för att bedöma vad man vill ha.... Se merHur svårt är det att inreda i en annan stil än sin favoritstil?
Kommentarer (3)Bra fråga... Vi tycker många gånger det kan vara svårare att inreda i en stil som inte alls går i linje med ens eget tycke och smak. Men det finns en stor portion tjusning i det. Nyckeln tillframgång är att få full förståelse för vad det är kunden går igång på i sin stil och väva ihop det med ens egen kompetens. Ambitionen är alltid att få till en inredning som kunden tilltalas av och kan identifiera sig med, samtidigt som man adderar professionella kvaliteter till det.... Se merHjälp med att styla om lägenhet.
Kommentarer (3)Hej Marcus! Det finns grymt många duktiga inredare på Houzz, testa att söka i Hitta expert så kan du hitta någon i närheten av dig! http://www.houzz.se/professionals/inredningsarkitekter-och-inredare/c/SE Ett annat tips är att kolla runt här på forumet och se vad tidigare inredare gjort, det finns många fina före/efter-projekt där du kan få en bättre uppfatting av hur dom arbetar :)... Se merFEEM Interior Design
7 år sedanÄndrades senast: 7 år sedanStudio In
7 år sedanJOSEFINT Inredning & Homestaging
7 år sedanUlrika Höglund Form
6 år sedanÄndrades senast: 6 år sedanGabriella Interiors
5 år sedan
Fler diskussioner
STUDIO gaselin