Helrenovering eller bygga nytt?
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (10)
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
RÖSTA: Bygga eller köpa?
Kommentarer (0)Har du någonsin drömt om att bygga ditt eget hem eller föredrar du att flytta in i ett färdigt hus som du får fixa till? Att bygga eller köpa, det är frågan...... Se merVad planerar du för inredningsprojekt 2016?
Kommentarer (16)Vi har ett gästrum som hela tiden blir någon slags avställningsrum när vi inte vet var vi ska ställa olika saker. Visserligen är vi också ganska duktiga att städa upp där men därinne finns också en hemsk gammal solsliten bäddsoffa. Jag har länge velat slänga ut den men insett att den har sina fördelar och jag hittar ingen liknande i handeln. Så nu är nästa idé att på något sätt ta bort armstöd och ev rygg om det går och klä om den. Jag är just nu helt försälskad i alla dagbäddar som dykt upp och tänkte att jag kunde styra upp soffan åt den stilen med härliga kuddar. Vad tror ni?... Se merVad skulle du välja? Nytt eller renovera?
Kommentarer (10)Det beror alldeles på hur mycket tid och pengar du har - Dåligt med tid, riv o bygg nytt, bra med tid, renovera, men det kan ta låååång tid och vara svårt att hitta hantverkare som verkligen ÄR hantverkare, att tro att man skall kunna göra allt själv, det funkar inte, för eldragning, VVS, skorsten (sotaren kollar och bedömer om den är säker) att hitta en bra murare som inte klantar till är heller inte lätt, MEN vill du renovera så se till att utnyttja folks vetande på orten, dom brukar ha full koll på vem som kan vad och vad som finns i lador (gamla breda golvplank t ex, duktiga hantverkare, många med pension, det går inte fort men det blir attans bra, Lycka till !!... Se mermöblera avlångt vardagsrum
Kommentarer (25)Hej Linda, rummet dit blev jo veldig fint! Hvis du fortsat mangler inspiration til siddeplads, så er en puf (gulvpute) kanskje et alternativ. Puffen kan bruges både som skammel, sitteplads eller ved hjælp af en bakke som bord. De bedste hilsner Nele | Yndlingsting... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedanÄndrades senast: 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 2 år sedan
Studio In