Helrenovering eller bygga nytt?
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (10)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Välkommen till betaversionen av svenska Houzz - kom och säg hej!
Kommentarer (12)Så himla kul att vi äntligen lanserat forumet på svenska! Jag är Heidi och är Industry Marketing Manager på Houzz Nordics! Jag ser fram emot att läsa och delta i alla diskussioner kring heminredning och design då jag själv håller på att renovera och inreda vårt nya hem! Jag har skapat en idebok på min Houzz profil som heter Garden & Terrace där jag samlar alla mina ideer och inspiration kring trägårdar: http://www.houzz.se/ideabooks/45933363/thumbs/garden-and-terrace... Se merRÖSTA: Bygga eller köpa?
Kommentarer (0)Har du någonsin drömt om att bygga ditt eget hem eller föredrar du att flytta in i ett färdigt hus som du får fixa till? Att bygga eller köpa, det är frågan...... Se merVad planerar du för inredningsprojekt 2016?
Kommentarer (16)Vi har ett gästrum som hela tiden blir någon slags avställningsrum när vi inte vet var vi ska ställa olika saker. Visserligen är vi också ganska duktiga att städa upp där men därinne finns också en hemsk gammal solsliten bäddsoffa. Jag har länge velat slänga ut den men insett att den har sina fördelar och jag hittar ingen liknande i handeln. Så nu är nästa idé att på något sätt ta bort armstöd och ev rygg om det går och klä om den. Jag är just nu helt försälskad i alla dagbäddar som dykt upp och tänkte att jag kunde styra upp soffan åt den stilen med härliga kuddar. Vad tror ni?... Se mermöblera avlångt vardagsrum
Kommentarer (25)Hej Linda, rummet dit blev jo veldig fint! Hvis du fortsat mangler inspiration til siddeplads, så er en puf (gulvpute) kanskje et alternativ. Puffen kan bruges både som skammel, sitteplads eller ved hjælp af en bakke som bord. De bedste hilsner Nele | Yndlingsting... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedanÄndrades senast: 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 3 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Studio In