Vad har ni för konst på väggarna?
10 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (36)
Relaterade diskussioner
Vad ska jag hänga på väggarna?
Kommentarer (12)Spana in Architerior Galleryshop på architerior.co/galleryshop. Supernygga prints från unga fotografer som alla har givit sin personliga story till bilderna. Kul att få en inblick i vart och hur bilden skapades samt att få stötta unga fotografer :)... Se merVad ska jag ha för färg i köket?
Kommentarer (3)Jag hörde precis från en i branschen att grått är superpopulärt - speciellt med röda detaljer så jag tycker också du ska köra på det. Vitt grått och rött, supersnyggt :)... Se merVad har ni på ert sängbord?
Kommentarer (2)Personligen har jag allt från tidningar och böcker till vattenglas och smycken. Föredrar ett sängbord med två nivåer så att man kan stuva undan det som inte används varje natt! /Amanda på Maze Interior... Se merVad skall jag välja för matta?
Kommentarer (7)Rummet behöver mer inslag från eldelementet. Jag skulle rekommendera en vacker orientalisk matta i röda toner. Hemnet.se Eller en patchwork matta: Mattgalleriet.se Hoppas det här var till hjälp.-)!... Se mer- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedan
- 10 år sedanÄndrades senast: 10 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan