Min första homestaging
Emelie Westman
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (12)
Anno1909 By Vilma
6 år sedanPrincess Art
6 år sedanRelaterade diskussioner
Vad kan överleva vintern på altanen?
Kommentarer (2)Listar lite växter som är vackra och har stor chans att överleva: Japansk lönn Rosor Klotrobinia Rönnsumak Klotlönn Syrén "Palibin" - en uppstammad minisyrén Alunrot Gräs Örter såsom salvia, lavendel, rosmarin, dragon Clematis Dagliljor Vintergröna växter som thuja, liguster, järnek, buxbom Tänk på att ha en stor kruka till varje växt, det är rötterna som är mest känsliga för kylan. Vattna inte. Använd t ex ett liggunderlag runt krukan, svep juteväv runt och knyt om med rep. man kan även använda mattor, bubbelplast mm för att isolera krukorna. Tidig vår när första solen visar sig är det viktigt att vattna växterna och täcka in hela plantan med en tunn väv för att undvika för stark sol på fortfarande frusna plantor. Följer man dessa råd kan man övervintra i stort sett alla växter. Lycka till!... Se merBarnleksaker i trä - Behöver inspiration!
Kommentarer (2)Jag har två tips! 1. Trätaxen med snöre från BRIO 2. "Moppen" i trä från SVAN... Se merÄr pläden i första hand snygg, varm eller både och?
Kommentarer (5)Är nog plädsamlare vilket jag kunde lagt till i min fråga om samlande. Bor i ett ganska kallt hus och har 16 plädar. 4 i fåtöljer både för värmen och färgen, 2 på dubbelsängen, 2 i en korg vid soffan, alla i bättre kvalitet, ylle och kashmir. De används också när vi sitter på balkongen på sommarkvällarna. I källaren har jag 7 akrylfiltar som används ute på sommaren och i bilen ligger också en pläd. Räcker inte filtarna till alla gäster ute har jag ganska många sjalar också.... Se merEnkelt möblera lägenhet inför försäljning?
Kommentarer (6)Du kan få hjälp av home stylister - de lånar ut möbler och deko från fotograferingstillfället fram tills lägenheten har sålts. Jag har gjort det och det blev hur bra som helst och billigare än att köpa massa möbler och grejer.... Se merFridasDesign
6 år sedanCity Studios Sweden AB
6 år sedanXL-BYGG A-TRÄ LANDSKRONA
6 år sedanKalmarsands Oljefabrik AB
6 år sedanMyhres & Co. Interior Design Studio
6 år sedanEmelie Westman
6 år sedanCamEditing
6 år sedanSigsarve Fårgård & Turism
6 år sedanDairy deco
6 år sedan
Fler diskussioner
Alcro Täby Färg & Tapet