Min första homestaging
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (12)
- 8 år sedan
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
RÖSTA: Vad är det första du ser på bilden?
Kommentarer (1)Det blev golvet för min del, kul att se vad andra hade röstat!... Se merÄr pläden i första hand snygg, varm eller både och?
Kommentarer (5)Är nog plädsamlare vilket jag kunde lagt till i min fråga om samlande. Bor i ett ganska kallt hus och har 16 plädar. 4 i fåtöljer både för värmen och färgen, 2 på dubbelsängen, 2 i en korg vid soffan, alla i bättre kvalitet, ylle och kashmir. De används också när vi sitter på balkongen på sommarkvällarna. I källaren har jag 7 akrylfiltar som används ute på sommaren och i bilen ligger också en pläd. Räcker inte filtarna till alla gäster ute har jag ganska många sjalar också.... Se merTips mottages!
Kommentarer (5)Supersnyggt!! Gillar att du har flera små växter i badrummet, och att mattan inte är en typisk badrumsmatta! Morgonrocken gör det extra mysigt och ombonat i ett kalt rum, som ett badrum lätt blir. Om jag ska ge något konstruktivt, som jag själv hade gjort annorlunda, så hade jag valt en trägalje att hänga morgonrocken på. Jag tänker att det skulle ge rummet ytterligare lite värme i allt det svart-grå-vita. Men riktigt bra jobbat! Blir nyfiken på vad du går för utbildning =)... Se merHjälp med att styla om lägenhet.
Kommentarer (3)Hej Marcus! Det finns grymt många duktiga inredare på Houzz, testa att söka i Hitta expert så kan du hitta någon i närheten av dig! http://www.houzz.se/professionals/inredningsarkitekter-och-inredare/c/SE Ett annat tips är att kolla runt här på forumet och se vad tidigare inredare gjort, det finns många fina före/efter-projekt där du kan få en bättre uppfatting av hur dom arbetar :)... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Alcro Täby Färg & Tapet