me_feat_you

Hörna framför fönsterparti!

Me_Feat_You Me_Feat_You
7 år sedan
senast redigerad:7 år sedan

Kära inredare, Hur kan man på ett snyggt och smidigt sätt skapa en fin hörna?, Vad ställa framför fönsterpartiet i hörnet till höger?? En möbel som inte tar så mycket plats men ändå väcker liv!
Tips :)

Kommentarer (5)

  • PRO
    Josefina
    7 år sedan

    Jag igen! Du har så fin lägenhet, så dras till alla dina bilder du lägger upp här i forumet :) Skulle du kanske kunna sätta en vit planka/hylla över elementet, och sedan ha massor med krukor med gröna växter ovanpå?

  • Me_Feat_You Me_Feat_You
    Författare
    7 år sedan
    Hej Josefina. Tack så jätte mycket o för alla dina input. Lägenheten är total renoverad och nu är det de sista detaljerna kvar.
    Vi kommer få upp element skydd i alla rum
    Denna vecka. Så visst kan man göra så?
    De kanske blir för tajt med möbel? Myshörna? Eller en kikare?
  • Me_Feat_You Me_Feat_You
    Författare
    7 år sedan
    Typ en golv kikare?
  • PRO
    Josefina
    7 år sedan

    Det blir not lite tight med möbel, men det skulle kunna funka med en bokhylla från golv till tak - typ 'string' hylla. Men annars låter en golvkikare bra också! Den kan ju stå där som prydnad, och när den ska användas tas den ut på balkongen? Men en myshörna lät ju annars mysigt också - ni kanske kan fixa en liten lampa i hörnet, ha några böcker stående på element skyddet och en stor puff i hörnet - men kan bli lite mycket eftersom gardinen är ganska stor.

    Me_Feat_You Me_Feat_You thanked Josefina
  • PRO
    2700kelvin, smart belysning
    7 år sedan

    Snyggt! En golv kikare, toppen ide! En stor grön växt i hörnet och en lampa som ger ett diffust ljus skulle skulle ge härliga skuggor i hörnet, ett blickfång.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.