Före & efter styling
DREAMHOUSE decorations
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (49)
Relaterade diskussioner
Före & efter styling
Kommentarer (14)Det är ju inte vi som fotar slutresultatet, det här är mer för att visa hur mkt både styling och en bra fotograf kan förvandla ett hem, med rätt verktyg så att säga. Men oavsett fotograf eller ljus så är det iaf skillnad, när det gäller att styla till en bredare målgrupp, optimera ytor osv, det tror jag du oxå ser.... Se merStyling- före & efter
Kommentarer (6)Tänkar mycket på vilken skillnad den fina gardinuppsättningen gör! Himla snyggt med gardinstången uppsatt mot taket, det ändrar verkligen intrycket av takhöjd o ljusinsläpp.... Se merStyling före & efter
Kommentarer (2)Vilken skillnad! Den ljusa mattan är verkligen ett snart tips jag ska ta med mig när ett rum måste "ljusas upp"!... Se merStyling före & efter
Kommentarer (3)Ja! De renoverade köket innan försäljningen och satte upp väggen med glas mot det lilla sovrummet (va tidigare ett större men dåligt planerat kök) och då gav vi tips på materialval osv för det också. Så ja- golvet är nytt :) tack!... Se merMaria Ihrefors
6 år sedanDREAMHOUSE decorations
6 år sedanMaria Ihrefors
6 år sedanHantverkartjänster I Norrbotten
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked Hantverkartjänster I NorrbottenSANCHEZ - Arkitektur & Design
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked SANCHEZ - Arkitektur & DesignAlla tiders möbeltapetsering
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked Alla tiders möbeltapetseringDUO STUDIO Fotografi Inredning Design
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked DUO STUDIO Fotografi Inredning DesignMunkebäcks Tapetserarverkstad
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked Munkebäcks TapetserarverkstadHusmanHagberg Gävle/Sandviken
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked HusmanHagberg Gävle/SandvikenForm - a nomad design studio
6 år sedanDREAMHOUSE decorations thanked Form - a nomad design studio
Fler diskussioner
Bostad&Co