olivia_s50

Utsikt?

Olivia S
7 år sedan

Hej jag har 1 fönster i sovrummet, 2 i vardagsrummet och ett i köket och då är det öppen planlösning mellan kök och vardagsrum. Jag älskar utsikter och skulle helst vilja bo någonstans med hög och fin utsikt över tex staden, eller bara över havet, naturen. Min fråga är då hur kan jag dekorera kring fönstrena för att framhäva utsikten, göra dem fina och få lägenheten att kännas "lyxig" och elegant med fina stora fönster, även fast fönstrens inte är speciellt stora. Fönstrens är fyrkantiga/ avlånga (rektangulära) och inte så speciella. Jag skulle vilja få lägenheten att kännas som det är stora fönster med fint ljusinsläpp och en fin utsikt. Skulle uppskatta om ni gärna skickade bilder för att visa hur andra gjort.

Kommentarer (5)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.