Matta till fåtöljer i kohud
lizlin25
3 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (7)
lizlin25
3 år sedanRelaterade diskussioner
(AVSLUTAD) LUCKA 1: Vinn en matta från Layered (värd 10 000 kr)
Kommentarer (449)Håller på att dämpar ner mitt svart, vita hem tog år att genomföra allt svart, vita . Men nu är jag less så gråa toner håller på att sättas in startat med väggar, soffa, schäslong, fåtölj. Nya klädslar i grått istället för vitt är inköpt. Kostsamt projekt det här. Att vinna en matta skulle vara toppen så jag kan byta ut min svart, vita matta. Och deras mattor är fantastiska.... Se merLUCKA 4: Presentkort hos Nordic Design Collective (värde 1500 kr)
Kommentarer (195)Med två åretruntcykelpendlare som navigerar i Stockholmstrafiken varje dag Längtar själen efter tystnad, natur och stilla porlande vattendrag Och när brist på bostadsyta och förvaring gör att cyklarna måste hängas upp vertikalt Ja då vill man gärna göra det på ett sätt som är både vackert och optimalt En egentillverkad cykelupphängning med Sandbergs “Skogs”-tapet i bakgrunden Påminner oss var dag om lugnet, friden och att ta vara på stunden... Se merHur skulle ni möblera?
Kommentarer (4)Soffor placeras med fördel mitt i rummet men jag tycker ni ska satsa på två eller tresits soffor (inga divaner eller u-soffor) antingen två mittemot varann eller en soffa och två fåtöljer på andra sidan. Rama in med en stor matta, minst 2x3 meter (folk har oftast alldeles för små mattor), låt soffan (sofforna) och ev fåtöljerna stå åtminstone med frambenen på mattan. Vill du ha hjälp med en skiss på planritningen och att ta fram möbler är det bara att kontakta mig. Lycka till!... Se merLångt stort vardagsrum
Kommentarer (8)Vardagsrummet är ju inte så brett, och för att behålla en bra betjäningsyta, så kanske en "traditionell" möblering, med Tv mot samma vägg som öppen spis, blir det bästa. En stor U-soffa med rygg mot fönster, dock ca 30 cm ut från fönstret, för att ge en luftig känsla, och att inte möbleringen upplevs som upptryckt mot vägg/fönster. Kanske en platsbyggd fönsterbräda med plats för växter och belysning bakom soffan. En stor matta under soffa som rymmer både soffa och soffbord Samt en separat sittgrupp, två fåtöljer med ett bord och belysning mellan fåtöljerna i rumsdelen vid öppna spisen. En U-soffa som tar ganska stor soffdel, bryter av ett långsmalt rum och delar av rummet på ett trevligt sätt, utan att blockera rummet.... Se merTiina Virtanen
3 år sedanlizlin25
3 år sedanTiina Virtanen
3 år sedanlizlin25
3 år sedan
Cajsa Carlson