Vilken matta skulle ni ha valt?
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (8)
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
Vad skall jag välja för matta?
Kommentarer (7)Rummet behöver mer inslag från eldelementet. Jag skulle rekommendera en vacker orientalisk matta i röda toner. Hemnet.se Eller en patchwork matta: Mattgalleriet.se Hoppas det här var till hjälp.-)!... Se merVilken färg på soffa?
Kommentarer (7)Hej Maria! Vad roligt med nytt boende, grattis! Vad har ni för färger på väggarna, har ni mycket konst? Hur ser ljusinsläppet ut, är det mycket sol eller är det litemörkare i det rummet? Jag skulle satsa på orange soffa! Man kan köpa skräddarsydda sofföverdrag och kemtvätta dem, kolla på Bemz t.ex. som syr sofföverdrag för bla ikeasoffor: http://bemz.com/ Orange och blått är en de mest lyckade kombinationerna tycker jag! Lycka till! /Anna... Se merVilken taklampa ska jag välja?
Kommentarer (22)Härligt att du kom till beslut och ett riktigt bra val. Belysning för bästa helhet brukar 'kräva' fler ljuskällor än mitt ovanför bordet. Ni önskar mer stämning och då kan enstaka spotlight mot tavlor/planscher,fönsterlampa plus dekorbelysning på vägg hyllsystem vara bra idé. Levande ljus vid middagen och nedsläckt taklampa då är det härligt med stämningsfullt ljus som punkt belysning ger. Bifogar favorit modell Cesta och spot från firma Pholc. Tips: Markera matplatsen även med matta. Lycka till med det nya!... Se merHur skulle ni möblera?
Kommentarer (4)Soffor placeras med fördel mitt i rummet men jag tycker ni ska satsa på två eller tresits soffor (inga divaner eller u-soffor) antingen två mittemot varann eller en soffa och två fåtöljer på andra sidan. Rama in med en stor matta, minst 2x3 meter (folk har oftast alldeles för små mattor), låt soffan (sofforna) och ev fåtöljerna stå åtminstone med frambenen på mattan. Vill du ha hjälp med en skiss på planritningen och att ta fram möbler är det bara att kontakta mig. Lycka till!... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 5 år sedan
- 2 år sedanÄndrades senast: 2 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner

Inbe Inredning | Styling