Vilken taklampa ska jag välja?
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (22)
Relaterade diskussioner
Vilken blomma ska jag välja?
Kommentarer (0)Jag får inga fina krukväxter att överleva förutom några riktigt sega sorter. Så nu är frågan vilken av dem jag ska välja när jag nu behöver köpa nya till fönstret i hallen. Det är ingen idé att du tipsar mig om svåra sorter utan det är dessa här jag väljer mellan. Rösta utifrån ett svårighetsperspektiv och snygghetsperspektiv tack.... Se merKöksfunderingar, vad skulle ni välja?
Kommentarer (13)Det är öppen planlösning i huset så köket sitter ihop med ett allrum. köket kommer nästan att se ut som moodboardet nedan, som jag gjort till en kund. Jag har plockat vissa detaljer som jag tycker om, men det blir som sagt annan färg på luckorna plus släta luckor, marmorskiva istället för kakel för att få ett hum om hur allrummet kommer att se ut så bifogar jag ett till moodboard som jag gjort till kund. där är skillnaden att jag kommer ha en vit soffa, glasbord, annan färg på mattan m.m. Men så ser ungefär min stil ut.... Se merVilken soffa från IKEA är din favorit?
Kommentarer (12)Stockholm med den nya klädsel i mörkblå sammet eller den gamla i grön sammet är supersnygga, Hade för länge sedan Ektorp men jag tyckte klädseln blev sladdrig snabbt och soffan såg då gammal och nedsutten ut.... Se merVilken matta skulle ni ha valt?
Kommentarer (8)Jag skulle välja en fluffig, varm matta. Den här artikeln beskriver köp-, leverans- och driftprocessen http://www.concern.nu/soffadirekt-soffa-omdome.html... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner