Vilken taklampa ska jag välja?
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (22)
Relaterade diskussioner
FLYTTA HEMIFRÅN: Vilken var den största utmaningen?
Kommentarer (2)För mig var det just elavtal. Jag visste inte alls hur det fungerade så det slutade med att min hyresvärd stod för första månadens elkostnad. Oops!... Se merVilket fruktträd ska vi plantera i trädgården?
Kommentarer (12)Jag är väldigt nöjd med sötkörsbäret Stella. Enda problem har varit att trädet vuxit sig stort ganska fort och det är omöjligt att hålla fåglarna borta i toppen. Men de år skörden är stor räcker bären till både fåglar och barnbarn. Jag har kompletterat med ett buskkörsbär, Lettisk låg som bara ska bli 2 m högt. Det är ett surkörsbär men sötare än andra sorter av morelltyp. Har ryska Chokoladnaja också men kan inte uttala mig om det än. Clara Frijs är ett bra päron hos mig i zon 3.... Se merVilken barstol ska jag välja?
Kommentarer (6)Hur lång tid skall du sitta? Den översta kommer att vara obekväm efter ett tag den i mitten en långsittare men tung att flytta på och den tredje vill inte jag sitta på förutom en mycket kort tid den kommer att göra ont av flätningen. Jag föredrar den i läder (2) för jag tillbringar mycket tid i köket.... Se merVilken färg på soffa?
Kommentarer (7)Hej Maria! Vad roligt med nytt boende, grattis! Vad har ni för färger på väggarna, har ni mycket konst? Hur ser ljusinsläppet ut, är det mycket sol eller är det litemörkare i det rummet? Jag skulle satsa på orange soffa! Man kan köpa skräddarsydda sofföverdrag och kemtvätta dem, kolla på Bemz t.ex. som syr sofföverdrag för bla ikeasoffor: http://bemz.com/ Orange och blått är en de mest lyckade kombinationerna tycker jag! Lycka till! /Anna... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

HH Inredning Finsnickeri