Hjälp med min etta
Karoline
4 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (9)
Karoline
4 år sedanRelaterade diskussioner
Jag behöver hjälp med att inreda sovrum
Kommentarer (6)Hej Lidija! Vad härligt att ha en tillflykt vid Adriatiska havet! Jag tänker direkt att det är rätt mycket sol och då kan man ha en stilren interiör med vita väggar, mörka träslag och gula och blå nyanser. Har du möjlighet så skulle jag satsa på snyggt klinkergolv i blåa mönster och lämna väggarna vita. Satsa på neutrala och fräscha men rätt kalla toner, därav mycket blått - för det varma solljuset gör alla färger ännu varmare. Så en orange fåtölj skulle få ett skandinaviskt hem att se varmt och glatt ut medan ett hem vid Adriatiska havet skulle vara "on fire"! Alltså mönstrat kakel med ljusa väggar och ljusa möbler, neutrala färger i övrigt. Man kan addera mörkt trä, det blir effektfullt och med "själ" mot de vita väggarna. Jag har laddat upp några foton i min idébok och bjudit in dig att kika på dem: http://www.houzz.se/ideabooks/66953477/thumbs/mediterranian Vad tycker du om det?... Se merHjälp med att styla om lägenhet.
Kommentarer (3)Hej Marcus! Det finns grymt många duktiga inredare på Houzz, testa att söka i Hitta expert så kan du hitta någon i närheten av dig! http://www.houzz.se/professionals/inredningsarkitekter-och-inredare/c/SE Ett annat tips är att kolla runt här på forumet och se vad tidigare inredare gjort, det finns många fina före/efter-projekt där du kan få en bättre uppfatting av hur dom arbetar :)... Se merHjälp med väggklocka till kök!
Kommentarer (4)Tips Köp bägge och låt den ena sitta uppe på väggen i några dagar, sedan testar du den andra på samma sätt. Troligtvis så känner du direkt vilken som som känns bäst för dig. Så gör jag alltid om det är något som jag är osäker på, det brukar alltid fungera om man vill "känna in" vad som känns rätt.... Se merFå hjälp med din Houzz profil!
Kommentarer (10)Hej Mariannese! Trevligt att pratas vid. Jag är inte så insatt i köpet av Garden Web, var det där din engelska text låg? Tror tyvärr inte att det skulle gå att få tillbaka den om de överfört all data mellan servrar och annat. Tycker du det fortfarande är bra med Garden Web sedan Houzz köpte över sajten? Tack för att du är så aktiv hos oss, vet att du varit en av våra mest flitiga användare sen start, en riktig superuser! Ha det fint, Sara... Se merMarta Novak
4 år sedanTiina Virtanen
4 år sedanGrud Msson
4 år sedanMarta Novak
4 år sedanInrum & Co AB
4 år sedanx x
4 år sedan
Fler diskussioner
ingrid eriksson