En mörk hall - Före & efter:)
VELUX Svenska AB
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (17)
VELUX Svenska AB
6 år sedanRelaterade diskussioner
Styling av generös charmig tvåa
Kommentarer (13)Tack snälla! Vi kände också att det blev ett riktigt lyft. Anki21, mitt bästa tips att få till det är att tänka helhet redan från att tanken slår dig, att "nu ska jag göra om". Istället för att köpa lite här och lite där, skapa dig en moodboard för att få kontroll på hur du vill att förändringen ska se ut när den är klar :)... Se merFöre & efter styling
Kommentarer (14)Det är ju inte vi som fotar slutresultatet, det här är mer för att visa hur mkt både styling och en bra fotograf kan förvandla ett hem, med rätt verktyg så att säga. Men oavsett fotograf eller ljus så är det iaf skillnad, när det gäller att styla till en bredare målgrupp, optimera ytor osv, det tror jag du oxå ser.... Se merNybyggnation av arkitektritat villa
Kommentarer (4)wow, man tror knappt att det är sant, bra jobbat......... Se merInredning av min hall
Kommentarer (4)Jag upplever hallen som ganska mörk och lite dyster. Leta efter ny taklampa, alternativt punktbelysning på ett bord eller bänk bredvid. Textilier, färg och växter hjälper också mycket!... Se merVELUX Svenska AB
6 år sedanJosefina
6 år sedanOssiana Smith
6 år sedanBoDirekt
6 år sedanKarin Elvy
6 år sedanGiovannas Konst
6 år sedanUlrikas Kök & Interiör
6 år sedanEmelie Westman
6 år sedanKM Living AB
6 år sedanEnström & Blom
6 år sedanTM Konsult
6 år sedanPretty Concrete
6 år sedanMint Furniture Shop