andreas_bengtsson78

Billigt sätt att inreda med saker som du får som en giveaway

Andreas Bengtsson
6 månader sedan

Jag vill dela med mig om tips på gratis produkter som kan fungera bra som inredningsdetaljer. Rådet är att använda gratis giveaways som kommer från företag som vill dela ut saker utan kostnad för att få ut sitt varumärke. Vad många inte vet är att vissa av dessa saker är jättefina märkesprodukter. Vissa saker kanske inte kan användas i vardagsrummet men varför inte köksprodukter. Jag fick en jättefin osthyvel som visade sig vara av bra kvalitet och den har hängt med i snart 14 år. Lika skarp som när jag fick den i julgåva från en kund. Ett annat exempel kan vara plädar - fick en sådan en annan jul som också hängt med länge.

Så avfärda inte alla giveaways med tryck direkt. Kanske kan de justeras och passa bra på vissa ställen i hemmet.

Kommentarer (2)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.