jessica_vonelvis

Nyinflyttad - allt är möjligt!

Jessica Jelvin
8 år sedan

Hej, jag har flyttat in i en lägenhet på 55kvm, har en del möbler sedan tidigare som jag vill integrera men "nya" möbler, posters, mattor, gardiner osv. Listan blir hur lång som helst! Jag vill göra allt, men inte för mycket och vet inte riktigt vart jag ska börja..


My home - Before and After · Mer info

På bilden ser ni ett urval av mina möbler som jag har tillgång till idag. Mattan ska bytas ut, har ni några tips på vilken väg jag ska gå? Som ni ser så är soffan orange, I love it!


Nedan visar jag några bilder på min nya lägenhet:

My home - Before and After · Mer info

Vardagsrummet:

Ja vad ska jag säga, parketten är fin men det är ungefär det enda jag gillar. Och att det kommer in mycket ljus såklart.

My home - Before and After · Mer info

Sovrummet:

Gillar inte tapeten... Elementet bör gömmas undan på nått snyggt sätt. Har ni några DIY tips?

My home - Before and After · Mer info
Köket:

Uggh.. Allt måste göras om. Tips på färgval?


Snälla hjälp mig finna inspiration för att komma igång! :)

Kommentarer (6)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.